ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း၏အစ္ကို ကြယ္လြန္သြားခ်ိန္က သူ႔အနားရွိေနခဲ႔သည့္အျဖစ္အပ်က္ကို ကၽြန္မ ဘယ္ေသာအခါမွ မေမ႔ပါ။ ထိုအျဖစ္က သာမန္အေျခအေနမွ တစ္မူထူးသည့္ အေနအထားသို႔ ေရာက္လာသည္။ ကၽြန္မတို႔သံုးဦးက တိတ္တဆိတ္ စကားေျပာေနရင္္းမွ ရစ္ခ်က္ အသက္႐ႈပံုက ပို၍ခက္ခဲလာေၾကာင္း သိလိုက္သည္။ ကၽြန္မတို႔က သူ႔အနီး၌ ၀ိုင္းရံေစာင္႔ၾကည့္ေနၿပီး၊ ဆုေတာင္း ေပးသည္။ သူ၏ေနာက္ဆံုး ထြက္သက္႐ႈိက္လိုက္ခ်ိန္ အသက္ ၄၀ အ႐ြယ္ ႏွစ္လိုဖြယ္ အမ်ိဳးသားတစ္ဦး ေသဆံုး ေတာ႔မည္ျဖစ္၍ ကၽြန္မတို႔မ်က္ရည္ပင္လယ္ ေ၀ေနခ်ိန္၌ ဘုရားသခင္၏တည္႐ွိေနမႈက ကၽြန္မတို႔ကို လႊမ္းျခံဳလ်က္   သန္႔႐ွင္းေသာအခ်ိန္ကဲ႔သို႔ ခံစားရသည္။
ယံုၾကည္ျခင္းသူရဲေကာင္းမ်ားစြာတို႔သည္ ဘုရား သခင္၏သစၥာတည္မႈကို သူတုိ႔ကြယ္လြန္ခ်ိန္၌ ေတြ႕ၾကံဳခံစားခဲ႔ၾကသည္။ ဥပမာ – ယာကုပ္က မၾကာမီ ‘‘ငါ႔လူမ်ိဳးစည္းေ၀းရာသို႔ ငါသြားရမည္’’ဟု ေျပာၾကားခဲ႔သည္ (က ၄၉း၂၉-၃၃)။ ယာကုပ္၏သား ေယာသပ္သည္လည္း မၾကာမီ ေရာက္လာေတာ႔မည့္ သူ၏ေသျခင္းအေၾကာင္းကို ေၾကညာခဲ႔သည္။ သူ႔ညီအစ္ကို မ်ားအား ယံုၾကည္ျခင္း၌ မည္သို႔စြဲျမဲတည္ၾကည္စြာ ေနထိုင္ရမည္ကို ၫႊန္ၾကားၿပီးေနာက္ ‘‘ကၽြႏု္ပ္ေသေတာ႔မည္’’ ဟု ေျပာခဲ႔သည္။ သူသည္ ေအးေဆးၿငိမ္သက္ေနပံု ေပၚသည္။ သို႔ေသာ္ သူ႔ညီအစ္ကိုမ်ား ဘုရားသခင္အေပၚ ယံုၾကည္ကိုးစားေရးအတြက္ သူစိတ္အားထက္သန္ေမွ်ာ္လင့္သည္ (၅၀း၂၄)။
မိမိ၏ေနာက္ဆံုးထြက္သက္ကို မည္သည့္အခ်ိန္၌ မည္ကဲ႔သို႔ ႐ွဴရမည္ကို ကၽြန္မတို႔ မည္သူမွ် မသိေသာ္လည္း ဘုရားသခင္ ကၽြန္မတုိ႔ႏွင္႔အတူ႐ွိေၾကာင္း စိတ္ခ် ယံုၾကည္ႏိုင္ေအာင္ မစပါမည္အေၾကာင္း ဘုရားသခင္ထံ ကၽြန္မတို႔ေတာင္းခံႏုိင္ပါသည္။ အဘခမည္းေတာ္၏ေနအိမ္၌ ကၽြႏု္ပ္တို႔ေနစရာအခန္းမ်ား သခင္ေယ႐ႈ ျပင္ဆင္ ေပးထား မည္ဆိုသည့္ ကတိေတာ္ကို ကၽြန္မတို႔ ယံုၾကည္ႏိုင္ပါသည္ (ေယာ ၁၄း၂-၃)။  AMY BOUCHER PYE